Bazar araşdırması
Yaxın
Tarix əlavə olunacaq
- Tarix əlavə olunacaq
- Reytinq üzrə
- Əlifba sırası ilə (↑)
- Əlifba sırası ilə (↓)
Bütün
- Bütün
- Bakı
- Sumqayıt
- Gəncə
- Şamaxı
-
ATL Consulting (Bakı) ATL Konsaltinq biznesləri innovativ həllər və strateji rəhbərlik vasitəsilə dəyişdirməyə həsr olunmuş aparıcı konsaltinq şirkətidir. Təcrübəli mütəxəssislərdən ibarət komandamız maliyyə, texnologiya,... Bakı, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli küçəsi, 19
-
İnstinct Reklam Agentliyi (Bakı) Instinct Reklam Agentliyi, marketinq və brendinq sahəsində innovativ yanaşma və yaradıcı həllərlə tanınmış aparıcı reklam agentliyidir. Təcrübəli peşəkarlardan ibarət komandamız, brend görünürlüğünü a... Bakı, Nərimanov rayonu, Heydər Əliyev prospekti, 125
-
ONE STUDİO (Bakı) ONE STUDIO, innovativ dizayn və rəqəmsal marketinq həlləri üzrə ixtisaslaşan dinamik kreativ agentlikdir. Mütəxəssis komandamız, brendinizi özəl strategiyalar vasitəsilə inkişaf etdirməyə çalışır. Veb... Bakı, Yasamal r-nu, Şamil Əzizbəyov 137
-
ERA MARKETING CENTER (Bakı) ERA Marketinq Mərkəzi, markanızın onlayn mövcudluğunu yüksəltmək üçün nəzərdə tutulmuş hərtərəfli rəqəmsal marketinq həllərində ixtisaslaşmış aparıcı agentlikdir. Təcrübəli mütəxəssislərdən ibarət kom... Bakı, Yasamal r-nu, 22/49
-
PROMOPRINT (Bakı) PROMOPRINT, promo materiallar və brendinq həllər üzrə ixtisaslaşan yüksək keyfiyyətli xüsusi çap xidmətləri təminatçısıdır. Müasir texnologiyalar və üstünlük öhdəliyi ilə biz vizit kartları, broşürlər... Bakı, Nərimanov r-nu, Atatürk pr. 44
-
CASPI CONSULTING & MARKETING (Bakı) CASPI CONSULTING & MARKETING müxtəlif sənaye sahələrindəki bizneslərin unikal ehtiyaclarını qarşılamaq üçün xüsusi hazırlanmış məsləhət və marketinq həlləri təqdim edən aparıcı şirkətdir. İnnovasiya v... Bakı, Səbail r-nu, Badamdar qəs. 2-ci yaşayış massivi 104/105
Bazar araşdırması, əməkdaşlıq etmək və ya sərmayə qoymaq üçün düzgün şirkətləri müəyyən etməkdə mühüm komponentdir. Sənaye meyllərini, istehlakçı davranışını və rəqib məlumatlarını təhlil edərək, bizneslər potensial imkanları və təhdidləri aşkar edə bilər. Proses tez-tez sorğular vasitəsilə kəmiyyət məlumatlarının toplanmasını və fokus qruplar vasitəsilə keyfiyyət anlayışlarını əhatə edir. Bu hərtərəfli yanaşma strateji məqsədlərə və bazar ehtiyaclarına uyğun şirkətləri müəyyən etməyə kömək edir, məlumatlı qərar qəbul etməyi təmin edir. İstər əməkdaşlıq axtaran startap, istərsə də perspektivli layihələrə baxan investor olsun, effektiv bazar araşdırması uğur və əldən verilmiş imkanlar arasında fərq yarada bilər.