Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron
image
Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron

Bois Imperial: sən otağa girməmişdən əvvəl gələn ətir

Gun.az
Gun.az

Müəllif

Gəlin açıq danışaq. Sənin parfüm rəfin – dəb “qəbiristanlığı”na oxşayır. Orada 2018-ci ildən qalma “şirin giləmeyvə bombası”, kiminsə hədiyyə etdiyi “özünə inamlı kişilər üçün” ətir (avtosalon notları ilə) və “hamıya xoş gəldi” deyə aldığın bir neçə flakon dayanıb. Zaman yetişib – bunu dəyişməlisən!

Bois Imperial brend Essential Parfums-dan sadəcə ətir deyil. Bu – insanların parfümü reklama görə yox, məkanın yaddaşında qoyduğu izə görə seçdiyi bir dünyanın açarıdır. Həmin iz isə meşə qoxusu deyil, sənin qazanmaq üzrə olduğun pulun qoxusudur.

Üstəlik, bu elə bir parfümdür ki, səni metrlərlə qabaqlayır. Və pıçıldayır: “Bu adam oyunun qaydalarını bilir.”


Nədir bu əslində?

Bois Imperial (fransızcadan tərcümədə “İmperator meşəsi”) – gənc və cəsarətli fransız brendi Essential Parfums-ın uniseks ətiridir. 2020-ci ildə parfümer dahisi Quentin Bisch tərəfindən yaradılıb – o, molekulları öz ritminə rəqs etdirən sənətkardır.

Qrup: fujer. Amma bu babanın tozlu fujeri deyil. Bu – Rick Owens krossovkalarını geyinib tərk edilmiş zavodda keçirilən kviyr-partiyaya gedən fujerdir. Müasir, minimalistik, çoxqatlı.

Nədən bəhs edir? (Spoiler: ağaclardan yox)

Əgər müasir meqapolisi şüşə flakona sığışdırmaq mümkün olsaydı, onun qoxusu məhz belə olardı. Bu, şam meşəsində gəzinti deyil. Bu, belədir:

  • loft qalereyasında beton döşəmə,


  • pik saatında göydələnin şüşə divarı,


  • yeni MacBook klaviaturasının səsi,


  • Wallpaper jurnalının təzə çap olunmuş parlaq səhifəsi,


  • dam katına qalxan liftin soyuq metali.


Bu, urbanist ətirdir. Keçmişə nostalji etməyənlər, gələcəyi quranlar üçündür.

Qoxunun quruluşu:

  • Üst notlar: qreyfrut və siçuan bibəri – iti, soyuq, elektrik çaxması kimi. Səhər soyuq duşdan sonra ilk düşüncə. Şirinlik yoxdur – yalnız enerji.


  • Ürək notları: vetiver və petaliya (süni pion notu). İti kənar yumşalır, dərin, bir qədər yaş, yaşıl-odunsu ton yaranır. Ətirin rasional, təmkinli ürəyi.


  • Baza notlar: paçuli və ambra. Amma torpaq və çirkli yox – təmiz, mineralvari. Onlar möhtəşəm davamlılığı və otaqdan çıxdıqdan sonra belə xatırlanan şlefi təmin edir.


Mikro-insayt: gizli inqrediyent – Akigalawood molekulu. O, eyni anda təzəkəsilmiş ağac, dəri və bibər kimi qoxuyur. Məhz bu, ətiri müasir və unikal edir.

Niyə hamı Bois Imperial-ə vurulub?

  1. Qaydaları pozur. O, hamıya xoş gəlməyə çalışmır. Maraqlı olmaq üçün yaradılıb. Bu, “şirin-mirin” ətir deyil, intellektual çağırışdır.


  2. Möhtəşəm davamlılıq. Bir saatdan sonra yoxa çıxanlardan deyil. Dəridə axşama qədər, geyimdə isə yuyulana qədər qalır.


  3. Universallıq. Səhər ofis, günorta təqdimat, axşam dam barda görüş – hər məkana uyğunlaşır. Sadəcə müşayiət etmir, atmosferi özü yaradır.


  4. Qiymət. Niş ətirlər arasında olduqca münasibdir. Elə bil dizayner paltarını second-hand-dan alırsan – ağıllı seçim hissi yaşadırsan.


Kimlər üçün deyil?

Bu ətir o şəxslərə uyğun deyil ki:

  • Şirin komplimentlər və vanilli rahatlıq gözləyirlər.


  • Sadə, anlaşılan “kişi” və ya “qadın” qoxusu axtarırlar.


  • İnsanların onlara dönüb baxmasından çəkinirlər (baxacaqlar).


Bois Imperial – şəxsi brendinə “upgrade”-dir. Bu, müasir sənəti bilən, şəhərdə ən yaxşı qəhvəni harada tapacağını tanıyan, hamı gülərkən kriptoya sərmayə yatırmış adamın qoxusudur.

O, sənin haqqında qışqırmır. Sənin yerinə danışır. Və bir cümlə deyir: “Mən bura qalib gəlmək üçün gəldim.”

Elanlar lövhəsindəki ətir bölməsində hər zövqə uyğun ətirlər sizi gözləyir — özünüzə məxsus ətri tapın!



Şərhlər (0)