Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron
image
Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron

20 Ən Yaxşı Qorxu Filmi: Saf Qorxunun Sərhədlərində

Gun.az
Gun.az

Müəllif

Qorxu filmləri təkcə “bu!” deyib küncdən çıxan kölgə deyil. Onlar – tükləri biz-biz edən soyuq dalğa, adrenalinin partlayışı və haradasa yaxınlıqda nizamı pozan naməlum bir qüvvənin hissidir.

Gəlin baxaq, hansı ekran əsərləri tamaşaçını heyrət dərəcəsində qorxuya salıb, rejissorları isə dünya şöhrətinə çatdırıb. Bu siyahıda hər bir qorxu janrını sevənin mütləq izləməli olduğu ən yaxşı 20 filmi topladıq.
Əmin olun, bu filmlər sinir sisteminizi sınağa çəkəcək və sizi laqeyd buraxmayacaq.


1. “It”, 1990 – rej. Tommi Li Uolles

Uşaqlıq — həm qayğısızlıq, həm də böyüdülmüş kabusların məkanıdır. Stiven Kinqin romanının bu kult televiziya adaptasiyası bizi kiçik Derri şəhərinə aparır, burada uşaqlar qədim bir şərin – kloun Penniuayzın – təcəssümü ilə üz-üzə qalırlar.
Niyə təsirlidir: filmin qorxusu ucuz “pıçıltı qorxusu”ndan deyil, uşaqlıq xatirələrinin və travmaların dərinliyindən doğur. Gənc aktyorların səmimiyyəti hekayəyə incə bir dürüstlük qatır. Tim Karri isə əsl ikonadır: onun Penniuayz obrazı – həm şən, həm də vəhşi bir dəlilik qarışığıdır. Ən dərin qorxu çox vaxt tanış olanın altında gizlənir – bu film bunu mükəmməl göstərir.

2. “Psycho”, 1960 – rej. Alfred Hiçkok

Qaçış hekayəsi dəhşətə çevrilir: Marion Kreyin oğurladığı pullarla qaçır və “Beyts” motelinə sığınır. Motel sahibi Norman sakit, utancaq, lakin anasına kölə olan gəncdir. Amma bu pərdə altında ağlın dibsiz uçurumu gizlənir.
Niyə əfsanədir: Hiçkok kinematoqrafik dili yenidən icad etdi. Duş səhnəsi – montaj və musiqi (Bernard Herrmannın skripkaları) vasitəsilə yaradılan saf qorxunun dərsliyidir. Norman Beyts arxetipə çevrildi – zahirən zərərsiz, amma içində dəhşət daşıyan insanın simvolu.


3. “The Silence of the Lambs”, 1991 – rej. Conatan Demmi

FBI təcrübəçisi Klarissa Starlinq dahi, lakin yamyam psixiatr Hanibal Lektorla üz-üzə gəlir. Onun məqsədi başqa bir manyakı – “Bafalo Bill”i tutmaq üçün Lektordan profil çıxarmaqdır.
Niyə Oskar qazandı: Antoni Hopkinsin Lektoru – incə, intellektual, lakin amansız şərin təcəssümüdür. Codi Foster isə zərif, amma əyilməz qəhrəmandır. Filmin əsas qorxusu bıçaqda deyil, Lektorun zəkasında gizlidir.


4. “Sinister’’, 2012 – rej. Skott Derrickson

Yazıçı Ellison Osvalt ailəsi ilə birlikdə keçmişdə cinayət törədilmiş bir evə köçür. Orada tapdığı 8 mm-lik lentlər qədim bir varlıq – Baqul – tərəfindən iz qoymuş dəhşətlərin açarı olur.
Niyə fərqlənir: Derrickson qorxunu səsin, kölgənin və gözləmənin içindən yaradır. “Ev videoları”nın sadəliyi onları daha dəhşətli edir. Burada əsas qorxu – qaçılmazlıq hissidir.


5. ‘’Oculus’’, 2013 – rej. Mayk Flənəqan

Bacı-qardaş illər sonra valideynlərinin faciəsinin baş verdiyi evə qayıdır. Bacı Kayli inanır ki, buna qədim bir güzgü səbəb olub.
Niyə ağıllı filmdir: güzgü sadəcə əşya deyil, reallığı dəyişən canlı qüvvədir. Film yaddaş, travma və dəli olmaq qorxusunu birləşdirir. Flənəqan zaman və reallıq anlayışlarını ustalıqla bir-birinə qarışdırır.


6. ‘’The Birds’’, 1963 – rej. Alfred Hiçkok

Sakit sahil qəsəbəsində quşlar qəflətən insanlara hücum etməyə başlayır.
Niyə şedevrdir: Hiçkok sübut etdi ki, qorxu üçün canavar gərək deyil – təbiətin özü də yetərlidir. Motivsizlik filmin əsas gücüdür: bu – izahsız, saf terrorun simvoludur.


7. ‘’The Witch’’, 2015 – rej. Robert Eggers

1630-cu illər Yeni İngiltərəsində puritan ailə meşə kənarına köçür. Əkinin məhvi və körpənin yoxa çıxması onları dindarlığın dəliliyinə sürükləyir.
Niyə fərqlidir: film yavaş tempdə, amma sarsıdıcı dərinlikdədir. Buradakı qorxu təbiətin və inancın qarşıdurmasından doğur.


8. ‘’The Blair Witch Project’’, 1999 – rej. Daniel Myurik və Eduardo Sançes

Üç tələbə meşədə film çəkərkən qeybə çəkilir. Tapılan kasetlər onların son anlarını göstərir.
Niyə inqilabdır: “Tapılmış kadr” formatını populyarlaşdırdı. Qorxu burada təsəvvürdə yaranır – görünməyən daha qorxuludur.


9. ‘’Midsommar’’, 2019 – rej. Ari Aster

Dəni və sevgilisi İsveçdəki qədim bir ayin festivalına qatılır. Günəşli cənnət isə yavaş-yavaş dəhşətə çevrilir.
Niyə unikal: film gecə deyil, gün işığında qorxudur. İşıqlı kabus – psixoloji dağılmanın vizual simfoniyasıdır.


10. ‘’Get Out’’, 2017 – rej. Jordan Pil

Afrika əsilli Kрис sevgilisinin ağdərili ailəsini ziyarət edir və qorxunc sirlərlə üzləşir.
Niyə fenomen oldu: Pil qorxunu sosial satira ilə birləşdirdi. Film həm cəmiyyətin gizli irqçiliyinə güzgüdür, həm də təravətli qorxudur.


11. ‘’Drag Me to Hell’’, 2009 – rej. Sem Reymi

Bank işçisi yaşlı qadına kömək etmədiyi üçün lənətlənir.
Niyə əyləncəlidir: Reymi klassik üslubuna qayıdır – grotesk, komediya və iyrənc vizualların partlayışı. Həm qorxulu, həm gülməlidir.


12. ‘’Rosemary’s Baby’’, 1968 – rej. Roman Polanski

Rozmari hamilə qaldıqdan sonra ətrafındakı insanların şeytani planların bir hissəsi olduğundan şübhələnir.
Niyə psixoloji şah əsərdir: Polanski paranoyanı incə ritmlə qurur. Film ana qorxusunun, bədən üzərində nəzarətin itirilməsinin fəlsəfi təsviridir.


13. ‘’The Shining’’, 1980 – rej. Stenli Kubrik

Yazıçı Cek Torrens ailəsi ilə qarlı dağlarda tənha oteldə qalır. Tənha mühit və otelin qaranlıq tarixi onu dəliliyə sürükləyir.
Niyə əbədi klassikadır: Kubrikin vizual dəqiqliyi və Djek Nikolsonun dəli oyunu qorxunun memarlığını yaradır. “Budur, Conni!” sətri kinematoqrafiyanın simvoluna çevrilib.


14. ‘’The Mummy’’, 1999 – rej. Stiven Sommers

Arxeoloji macəra və qorxu harmoniyasının parlaq nümunəsi.
Niyə əhəmiyyətlidir: filmdə qorxu, yumor və romantika ideal balansdadır. İmxotep obrazı həm qəddar, həm faciəlidir.


15. ‘’Carrie’’, 1976 – rej. Brayan De Palma

Zorakılığa məruz qalan məktəbli qız telekinez qabiliyyətini kəşf edir və təhqirin intiqamını alır.
Niyə kult klassikadır: gənclik, din və repressiyanın faciəvi toqquşması. Kerri həm qurban, həm də simvolik qisasçıya çevrilir.


16. ‘’The Texas Chain Saw Massacre’’, 1974 – rej. Tob Hooper

Gənclər təsadüfən yamyam ailəsinə rast gəlirlər.
Niyə zəlzələ effekti doğurdu: film az qan göstərsə də, reallıq hissi ilə şok effekti yaratdı. Kinematoqrafik xaosun başlanğıcı məhz buradadır.


17. ‘’Halloween’’, 1978 – rej. Con Karpenter

Uşaqlıqda bacısını öldürən Maykl Mayers illər sonra geri dönür.
Niyə janrı formalaşdırdı: Karpenter “slasher” janrının bütün qaydalarını yaradıb: maskalı qatil, gərgin atmosfer və ikonik musiqi.


18. “Alien”, 1979 – rej. Ridli Skott

Kosmik gəmi heyəti yadplanetli bir orqanizmlə qarşılaşır.
Niyə mükəmməldir: elmi-fantastika ilə qorxunun simbiozu. Gigerin dizaynı və Riplinin (Siqurni Uiver) qəhrəmanlığı janrın simvoluna çevrilib.

19. ‘’The Wicker Man’’, 1973 – rej. Robin Hardi

Polis məmuru bir adada itkin qız hadisəsini araşdırarkən qədim bütpərəst icmanın tələsinə düşür.
Niyə unikal: film musiqi, sirr və dəhşəti birləşdirir. Günəşli adada yaranan qorxu paradoksal dərəcədə poetikdir.


20. ‘’The Thing’’, 1982 – rej. Con Karpenter

Antarktidada elm adamları yadplanetli parazitin insanlara çevrildiyini kəşf edirlər.
Niyə zirvədir: praktik effektlər, klaustrofobiya və paranoya – hər biri mükəmməl bir harmoniya yaradır. Filmin sonu isə qaranlığın içində insan təbiətinə baxışdır.

Əgər bu siyahını oxuduqdan sonra hələ də rahat yata bilirsinizsə – sizi təbrik edirik, ya sinirləriniz poladdandır, ya da qorxu sensorunuz sıradan çıxıb. Qorxu filmləri sadəcə qorxutmaq üçün deyil – onlar emosional və fəlsəfi təcrübədir.
Hazırsınız? Popkornu götürün, işığı söndürün və kino tarixinin ən qaranlıq, amma möhtəşəm guşələrinə səyahət edin!

Vebsaytımızdakı afişalara baxın, keçidə daxil olun və dəhşət dünyasına qərq olun — qorxunun titrədici atmosferini hiss edin!



Şərhlər (0)