Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron
image
Bütün
  • Bütün
  • Bakı
  • Xırdalan
  • Gəncə
  • Quba
  • Sumqayıt
  • Qəbələ
  • Lənkəran
  • Zaqatala
  • İmişli
  • İsmayıllı
  • Qax
  • Naxçıvan
  • Şəki
  • Xaçmaz
  • Yevlax
  • Mingəçevir
  • Oğuz
  • Naftalan
  • Bərdə
  • Şirvan
  • Şəmkir
  • Sabirabad
  • Masallı
  • Qazax
  • Tovuz
  • Qusar
  • Salyan
  • Ağcabədi
  • Ağdaş
  • Ağstafa
  • Ağsu
  • Astara
  • Göyçay
  • Cəlilabad
  • Balakən
  • Şamaxı
  • Kürdəmir
  • Şabran
  • Goranboy
  • Siyəzən
  • Şuşa
  • Füzuli
  • Zəngilan
  • Xocalı
  • Ağdam
  • Lerik
  • Beyləqan
  • Hacıqabul
  • Xocavənd
  • Qobustan
  • Kəlbəcər
  • Daşkəsən
  • Laçın
  • Tərtər
  • Biləsuvar
  • Yardımlı
  • Gədəbəy
  • Xızı
  • Xankəndi
  • Ucar
  • Saatlı
  • Cəbrayıl
  • Balakən
  • Abşeron

Serial "Yasak Elma": nə zaman ki, melodrama şahmat partiyasına çevrilir

Gun.az
Gun.az

Müəllif

Təsəvvür edin: “House of Cards” ilə “Desperate Housewives” sintez olunub, lakin türk estetikası ilə – daha çox ehtiras, daha çox parıltı, daha çox zəhərli təbəssüm. Bu serial drama və komediyanın elə bir ərintisidir ki, qadınlar burada pəncərə önündə göz yaşı tökmür, əksinə, soyuqqanlıcasına imperiyaları hündur dabanlarda dağıdırlar. Sevgi – sadəcə mübadilə vasitəsi, intiqam isə ən yüksək incəsənət formasıdır. Xoş gəlmisiniz “Yasak Elma” aləminə.

Bu təkcə serial deyil. Bu, tamaşaçını qəhvə asılılığından belə möhkəm tutan altı illik intriqalar marafonudur. Hərəsi iki saatdan ibarət 177 seriya? Əmin olun, həyatınızın 354 saatı necə keçdiyini hiss etməyəcəksiniz. Bu, sizə nəsihətamiz, yorucu bir hekayə deyil; həyatın sərt qaydalarını öyrədən bələdçidir — burada qalibləri mühakimə etmirlər.

Kiçik xəbərdarlıq: baş qəhrəmanlar qətiyyən mələk deyil. Onlar sizə etiraf etməyə çəkinəcəyiniz qaranlıq alter-eqonuzun ekran təcəssümüdür.


Süjet: “Ərimlə flirt et, mən də səni varlı edim”

Hekayə insanın rədd edə bilməyəcəyi bir təkliflə açılır. Ali cəmiyyətin zərif, lakin kinayəli “dişi şiri” Ender Arğun təsadüfi bir kafedə ofisiant işləyən, sosial ambisiyaları İstanbul ölçüsündə olan Yıldızı görür və ona belə bir sınaq təklif edir:
“Ərim olan xəyanətkarı aldadaraq məni sərfəli şəkildə ondan ayırmağa kömək et – arzularının hamısı gerçəkləşsin.”

Görünüşdə bu, cənnətə bilet kimi səslənir. Lakin “Yasak Elma” dünyasında cənnət ətiri ədviyyat yox, barıt və pul qoxuyur. Yıldız təklifi qəbul edir və yalanlar burulğanına düşür; hər kəsin öz oyunu, öz strategiyası var. Bu zaman onun bacısı – dürüst və zəhmətkeş Zeynəb sərt təbiətli iş adamı Alihana vurulur; təsadüfə bax ki, o, Enderin ərinin iş ortağıdır.

Nə başlayır? Hər şey. İkili oyunlar, üçqat xəyanətlər, saxta hamiləliklər, uşaqların dəyişdirilməsi, təsadüfi görünən, amma heç də təsadüfi olmayan pilləkən qəzaları, zəhərlənmələr və müharibə elanına bənzəyən toy mərasimləri.


Ssenariyə dair qeydlər

Digər seriallardan fərqli olaraq burada mövsümlük bir mərkəzi xətt yoxdur. Süjet hər 10–20 seriyada tam yenilənir. Personajlar öldürülür, uzaqlaşdırılır və ya yeniləri kosmik sürətlə daxil edilir. Bu, “Game of Thrones”un glamuoza versiyasıdır — lakin burada taclı kraliçalar yerinə Instagram divaları və milyarderlər var. Serialın bu dinamik özünü yeniləmə mexanizmi tamaşaçının marağını daima oyaq saxlayır.

Rejissor dəyişikliyi: parıltılı komediyadan psixoloji dramadək

Serialın üslubu qəhrəmanların müttəfiqlərini dəyişməsi qədər tez-tez dəyişirdi — və məhz bu xüsusiyyəti ona özünəməxsus estetik cazibə qatdı.

1–3-cü mövsümlər (Neslihan Yeşilyurt): parlaq, ironik, bəzən karikatura həddində ifadəli üslub. Kamera hər bir istehzalı Ender təbəssümünü yaxalayır. Bu, “Yasak Elma”nın klassik, ətirli, cəsarətli və bir qədər də dəli dönəmidir.

4-cü mövsüm (Murat Öztürk): daha dərin psixoloji dinamika əlavə edilir, tempo yavaşıyır. Tamaşaçı reaksiyası? Narazılıq. Şampanı bir anda konyakla əvəzləmək kimi — gözlənilməz və etiraz doğuran.

5–6-cı mövsümlər (Ece Erdek Koçoglu): “Qızıl orta”. Tempo və gülüş yenidən qaytarılır, lakin personajlar daha yetkin, motivasiyalar daha riyazi, intriqalar isə daha incə və mürəkkəbdir. Mükəmməl balans.


Aktor heyəti: İntriqanın ilahələri və kişi-oyuncaqlar

Bu serialda zəif rol yoxdur. Hər bir aktyor obrazı ilə cilalanmış nadir bir almaz təsiri bağışlayır.

Eda Ece (Yıldız): sadəlövh qızdan manipulyasiya kraliçasına qədər uzanan inkişaf trayektoriyası sosial lift üzrə ayrıca dərsliyin mövzusu ola bilər.

Şevval Sam (Ender): xarizma ilə zəhərin unikal sintezi. Karyera pillələrini hündur dabanlarla fəth edən Ender həm heyranlıq, həm də nifrət yaradan arxetipdir.

Sevda Erginci (Zeynəb): serialın vicdanı. Yaxşılığın da sərhədi olduğunu sübut edir.

Talat Bulut (Halit) və Onur Tuna (Alihan): bu müharibələrin başlanğıc nöqtəsi olan, varlı, nüfuzlu, çox zaman isə burunlarının ucunda toxunan intriqaları görməyən kişilər.


Kadrarxası faktlar

  • Onur Tuna ilə Sevda Erginci arasındakı boy fərqi o qədər böyük idi ki, Zeynəb obrazının romantik səhnələrində aktrisaya xüsusi yüksəldici platforma verilməli olurdu.


  • Serial üçün ümumi çəkisi 77 karat olan eksklüziv zinət əşyaları hazırlanmışdı — kütləvi istehsal deyil, saf zərgərlik.


“Yasak Elma” fenomeni: Niyə dünya türk glamuru ilə zəhərləndi?

Tənqidçilər (məsələn, Hürriyet) serialı “intelektual melodrama” adlandırırdılar — və bu, olduqca yerindədir. Serial özünə gülə bilir, lakin dramatik yükünü də itirmir.

Onun dili universaldır: pul, hakimiyyət, sevgi, xəyanət. Serial yalnız Türkiyədə deyil, Rusiyada, Qazaxıstanda, Gürcüstanda və xüsusilə Latın Amerikasında — “Pecado Prohibido” adı ilə — kult statusu qazanmışdır.

Tamaşaçılar məharətli dialoqlara, sitata çevrilən atmacalara heyran idilər:
“Yıldızın sarkazmına görə baxıram — bu ayrıca janrdır.”
“Bu, hamının qeyri-qanuni oynadığı şahmatdır.”
“Nəhayət bir serial ki, qadınlar iztirab çəkmir, hərəkət edir.”

Əsas məsələ isə qadın obrazlarıdır. Onlar qurban deyil — talelərini özləri yaradan strateqlərdir. Manipulyatorlar, müttəfiqlər, rəqiblər… Səhvlər edirlər, amma heç vaxt sadəlövh olmurlar.

Əgər siz süjeti əvvəlcədən proqnozlaşdırılan əsərlərdən və qırılmağa hazır qəhrəmanlardan yorulmusunuzsa, “Yasak Elma” sizin üçün intellektual və emosional stimulantdır. Parıltılı, zəhərli, gözoxşayan və kəskin dadlı tort kimidir.

Bu, təbii ki, provokativ serialdır: cavab vermir, sual doğurur —
“Mən öz arzularım üçün nəyə qədər gedərəm?”
Cavab sizi qorxuda bilər. Ehtiyatlı olun.

Və əlbəttə, serialın həzzini artırmaq üçün Azərbaycanın ən yaxşı restoranlarından səviyyəli yeməkləri bizim kataloq vasitəsilə sifariş edə bilərsiniz.



Şərhlər (0)